loading...
اخبارانتخابات در گرگان
حامد بازدید : 182 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (4)

متن یکی از سخنرانی های خانم آبشناس درجمع تعدادی از مردم آنبارالوم

 

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم و به نستعين و هو خير ناصر و معين

سلام ودرود خدا بر پیامبر رحمت حضرت محمّد مصطفی (ص) ودرود خدا به روح پاک شهدا از صدراسلام تاکنون وروح بلند امام راحل ودو یادگارش آرزوی توفیق بر تک تک خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی علی الخصوص مقام معظم رهبری
تقذیر وتشکر ویژه از میزبان محترم، اهالی خوب شهر انبارالوم که باگرمی حضور خود در واقع قوت قلب ما هستید، در محضر بزرگان صحبت کردن سخت است علی الخصوص پدران بزرگی که حضورشان اینجا محفل مارا گرمتر میکند وبه ما قوت قلب میدهد ، خیلی عذر خواهی میکنم اگر جسارت میکنم اساتید نشسته اند من باید صحبت کنم واقعاً عذر خواهی میکنم .
امّا از جاییکه « بر اساس عبارتِ «كُلُّكُمْ راعٍ، وَ كُلُّكُمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِيَّتِهِ.»؛ (هر كدام از شما مسئول هستيد و درباره ى افرادى كه به سخن شما گوش مى دهند بازخواست خواهيد شد) ؛ امروز مسئولیتی بر دوش من است که برای ایفای این مسئولیت باید حرف بزنم فرمایش آقای شهری براذر بزرگوارم، گذری بود بر اجماع 4سال پیش یک قوم بزرگ ومثال زدنی بنام قوم سیستانی یا زابلی .
خودم همیشه این اعتقادم بوده است ضمن اینکه بر قومیتم افتخار میکنم که من زابلی هستم اما همه جای ایران زندگی کردم تقریبا گفتم همه جای ایران سرای من است وهمه اقوام برادر و خواهر من هستید همه ما مسلمانیم و قطعا همه ما به یکدیگر نیازمندیم هر جایی که زندگی می کنیم ممکن است که به خواهر وبرادر نسبی مان دسترسی نداشته باشیم ولی قطعا خیلی از همین برادران وخواهران سببی ما بدرد ما خوردند به سبب همسایه بودن و وصلت کار بودن بیشتر از نزدیکان ما بدرد ما خوردند اگر اجماع قومیت ما 4سال پیش الگویی شده و ماهارا در میان اقوام دیگر پر رنگ کرده .
آب شناس هم یک نقطه بوده در این دایره نه عنصر اصلی و عضو اصلی شاید اعتبار قوم ما بوده که عامل محرک و انگیزه من شده چه بسا که بودن 10الی 12 نفر در یک حزبی کاندیدا بودند اما به هیچ قیمتی حاضر نشدند چنین اجماعی بکنند پس این اجماع یک سربلندی برای تنهامن نبوده بلکه پیشینه قوم بزرگی که در طول تاریخ اعتبارش مثال زدنی بوده
بزرگان وسروران در جمع شما هستم خیلی خوشحالم امشب احساس افتخار می کنم حتی اگر رای نیاورم و به مجلس نروم ولی همینکه در این محفل گرم برای چند دقیقه در محضر شما هستم واز وجود شما فیض میبرم
این هیجان و این انگیزه ها برای من افتخاری بزرگ است ، همه ما میدانیم که مجلس جای مقدسی است پایگاه وبنیاد سیاسی واجتماعی است که میتواند حقوق حقه مردم را بهشان برگرداند حقوق و مطالبات معوقه که مردم دارند ،کمتر محفلی است که ما برویم ومردم گله های گذشته را نکنند که« ای بابا شما هم که رای بیاورید میروید حاجی حاجی مکه کی رفته و برایمان کار کرده ؟ » ولی واقعیت این است که اگر اون جایگاه ، حرمتش حفظ شود ونماینده بفهمد کجا نشسته است وچه قدرت بزرگی دارد که همانا رای مردم پشت سرش است قطعا خواب و خوراک از او گرفته میشود به والله مدتی است که شاید دو شب نخوابیده ام هر چه جلو تر میروم وحمایت بیشتر مردم را میبینم بیشتر غصه میخورم چون میبینم واقعا بار سنگینی است چنین باری را بدوش کشیدن احتیاج به حمایت دارد حتی اگر وارد شوید هم باز باید از تک تک این مردم حمایت داشته باشیم برگردیم وبه سراغشان بیایم واز تجربیات آنها استفاده کنیم مشکلات را ببینیم حتی از خود مردم راهکارها را بگیریم بنابراین صرف نماینده شدن وبه صرف کرسی را بدست آوردن ، این موفقیت نیست
برادران بزرگوار اینکه همیشه میگویند چوب خشکی باشد ولی همشهری باشد، من میگم تازه اگر کنده درخت باشد که کلفت باشد شاید نیم یا یک ساعت گرما بدهد ولی اگر این چوب خشک پوسیده باشد ( پوتلاشک) تازه خاکستر آن هم چشم را آزار میدهد ،من آبشناس که یکی از اعضای قوم شما هستم افتخار میکنم هر چند که فرا قومیّتی فکر میکنم و چون خداوند میفرماید ( ان اکرمکم عند اله اتقاکم ) هر که پرهیزگارتر است نزد خداوند عزیز تر است ملاک برتری آدمها به آدمیت شان است نه به قومیت نه به رنگ شان نه به زبان شان بنابراین تک تک ماها نه در آستانه انتخابات مجلس نهم بلکه در هر انتخاباتی که قرار میگیریم باید برای آرای خود ارزش قائل شویم رای را به گونه ای بدهیم که بعد پشیمان نشویم . من آبشناس هم که خدمت شما آمده ام حتی در جمع همشهریهایم برای خود می گویم خواهش میکنم با آگاهی رای دهیم برای رای خود ارزش قائل شویم از خودمان گله نکنیم که بعد پشیمان بشویم ،من هم که آمده ام خئمت شما ،من هم یک کاندیدایی هستم حتی اگر 4 سال پیش به قولی نخودی در این آش بوده ام ولی همین امروز هم چون معلم هستم وسر کلاس هایم میگویم که آگاهانه رای بدهید اینجا هم می گویم البته باید ببخشید شما اساتید بنده هستید شما همه بزرگوارید که این موقع از شب حداقل نیم ساعت چهل دقیقه معطل شدید اذعان میکنم که کاندیداهایی هستند که بدنبال مردم در خیابان میدوند فقط با آنها دست دهند و سلام علیک کنند و برای من چه افتخاری بالا تر از این که که این موقع شب حداقل 20 تا تلفن به من میشود که مواظب باشید که تو راه شتر دارد وجاده شلوغ است چون تعلق خاطر دارند و تک تک شان برای بودن من برای رفتن من وبرای زود آمدن من احساس نگرانی میکنند این افتخاریست برای من که حداقل این جریان انتخابات هیچ نتیجه دیگری که نداشته باشد خواهران وبرادران بسیار بزرگواری را بدست آورده ام که حتی ممکن است مسائل سیاسی آن اتفاقی که مد نظر ماست نیفتد ولی در قوم داری و خویشتنداری بدرد هم میخوریم احساس میکنم پشتوانه های همدیگر هستیم 12 اسفند می آید و میگذرد و انچه باقی میماند اخلاقیات از این ماجراست که چه کسانی چه کار کرده اند خواهش میکنم ازشما تماماً سعی کنید این موضوع واین جریان اخلاقی ادامه پیدا کند اگر 4 سال پیش بین ما یک اتفاق نظری بوجود آمد 2تا کوپن صادر شده یکی نوبتش را استفاده کرده و الآن نوبت اون یکی است . این جریان مقابل آن جریان نیست ادامه همان جریان است یعنی در واقع ما بدنبال تکمیل کردن آن جریان هستیم نه مقابله با آن جریان ، خواهش میکنم همه چیز اخلاقی ودوستانه وبا حرمت ادامه پیدا کند اگر نتیجه آن چیزی بود که همه ما اتفاق داریم در آن وقت فقط به شما یک قولی میدهم که همیشه در دسترس شما باشم تمام تلاش خود را بکنم برای اینکه آن جایگاه تقدسش حفظ شود برای اینکه اون ویژ گی های اصلی نماینده و وظایف اصلی نماینده که قانونگذازی ونظارت بر حسن اجرای قانون است حفظ شود اگر نماینده هایمان فقط بر اجرای اصل 29 که میگوید : همه آحاد جامعه حق استفاده از رفاه و تامین اجتماعی را دارند بازنشسته ها ، زنان بی سرپرست ، در راه ماندگان ، بیکاران دولت موظف است که از راه در آمد های دولتی یا مشارکت های مردمی این حقوق حقّه مردم را به آنها بدهد . بزرگواران اگر نماینده بر حسن اجرای همین یک ماده وظیفه خود را انجام دهد بسیاری از نیاز ها بر آ ورده میشود . بسیاری از مطالبات معوقه حاصل میشود خیلی وعده های دورودراز نمیخواهد کافیست نماینده به مدیران اجرایی استان حسن نظارت داشته باشد ومدیران بدانند که نماینده از آنها میخواهد که بودجه کجا باید صرف شود؟ هزینه ها کجا خرج شود ؟ هزینه جایی که آب ندارد صرف پارک سازی در شهر نشود ودر جای خودش خرج شود بنابراین دراین راستا نماینده میتواند بسیار قوی باشد اگر جایگاهش را بفهمد . بنده بعنوان یکی از فرزندان قوم شما وارد این عرصه شدم برای رسیدن به این جایگاه از حمایت قوی شما برخوردار هستم ولی باز هم میگویم تلاش بیشتری بکنید اگر نشد باز هم این حضور گرم را در تک تک محافل و مجالس پاسداری میکنم حرمت میگذارم وافتخار بالا تر از این نیست که منتصب به قومی بزرگی به عنوان سیسانی خود هستم
خیلی به شما زحمت دادم حرف زیاد زدم امیدوارم که مرا ببخشید اگر که این اتفاق بیافتد یا نیافتد من را همیشه بعنوان یک فرزند یا یک خواهر حساب کنید هر جا احساس کردید که ممکن است من بتوانم یک قدم کوچکی بردارم حتما من را فراموش نکنید به من افتخار بدهیدکه در خدمت شما باشم امیدوارم که خداوند آنچه را که خیر وصلاح جامعه است همان کند امید وارم که خداوند همه ما را عاقبت بخیر کند فرج آقا امام زمان را نزدیکتر کند

برگرفته از وشمگیرآنلاین
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ایرانی در تاریخ 1348/10/11 و 15:56 دقیقه ارسال شده است

خوابند وکيلان و خرابند وزيران @@@
بردند بسرقت همه سيم و زر ايران @@@
ما را نگذاريد به يک خانه ويران @@@
يا رب بيتان داد فقيران ز اميران @@@

این نظر توسط مرتضوی در تاریخ 1348/10/11 و 22:27 دقیقه ارسال شده است

زبان خوبی دارد ولی ادبیات خوبی ندارد..خیلی ساده سخن میگوید
پاسخ : شما بزرگواری کن و سخت نگیر

این نظر توسط محمد در تاریخ 1390/11/28 و 15:47 دقیقه ارسال شده است

ممنون جناب حامد عزیز
از اینکه به تالار گفتمان وشمگیرآنلاین سرزدید هم از شما سپاسگزارم.بی شک وظیفه همه ماست که این بانوی فرهیخته را آنطور که شایسته است معرفی کنیم،البته با رعایت اخلاقیات که مورد تاکید سرکارخانم آبشناس هم هست.
انشاءالله با حظور حداکثری مردم انقلابی در پای صندوق های رای سرکارخانم آبشناس رای اول حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا را کسب خواهد کرد.شکلک


کد امنیتی رفرش
نماینده مردمی


سرکارخانم آبشناس

درباره ما
Profile Pic
ین وبلاگ توسط عده ای از فرهنگیان ،پرستاران ، باز نشتگان ، بازاریان ، کشاورزان ، جوانان ، دانشجویان،بانوان و ......... منطقه گرگان و آق قلا به سبب حمایت از سرکارخانم قدسیه آبشناس کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه اندازی شده است و هیچ ارتباط قانونی باخانم قدسیه آبشناس ندارد. این وبلاگ مکانی برای ارائه نظرات ودیدگاهها میباشد زهی سعادت که شما عزیزان همراهمان هستید . از نظرات صائب شما دوستان بهره خواهیم جست و در جهت رفع کاستی ها این وبلاگ اقدام .خواهیم کرد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 92
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 317
  • بازدید کلی : 18,882