loading...
اخبارانتخابات در گرگان
حامد بازدید : 47 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (0)
تو نفس های منی در باران
 
تو نوای ضربانِ دلِ افسرده ی من خواهی شد
 
تو قشنگی
 
مثل گلبرگِ حـریر
 
مثل خوابِ دَمِ صبـح
 
تو سراسر عشقی
 
من تورا 

دیده ام و می بینم در دل شیدائی خود

دل من جز دلِ تو یاد دلی نیست درین عریانی
 
چشم من مست نگاهِ مستت،
 
و به زیباییِ چشمانِ تو نیست
 
باورم کن که غریبم
 
من غریبم در آشوب دلِ آدم ها
 
تو کنارم بنشین
 
ای غزل
 
ای مثنـوی، ای شعـر بلنـد
 
ای شَمیمت همه زیباییِ ایام بهـار
 
تو نفس های منی در باران
 
تو نفس های منی
 
زیرِ تگرگِ پایـیـز
 
باورم کن ای گُل
 
در کنارم تو بمان
 
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
نماینده مردمی


سرکارخانم آبشناس

درباره ما
Profile Pic
ین وبلاگ توسط عده ای از فرهنگیان ،پرستاران ، باز نشتگان ، بازاریان ، کشاورزان ، جوانان ، دانشجویان،بانوان و ......... منطقه گرگان و آق قلا به سبب حمایت از سرکارخانم قدسیه آبشناس کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه اندازی شده است و هیچ ارتباط قانونی باخانم قدسیه آبشناس ندارد. این وبلاگ مکانی برای ارائه نظرات ودیدگاهها میباشد زهی سعادت که شما عزیزان همراهمان هستید . از نظرات صائب شما دوستان بهره خواهیم جست و در جهت رفع کاستی ها این وبلاگ اقدام .خواهیم کرد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 92
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 307
  • بازدید کلی : 18,872