loading...
اخبارانتخابات در گرگان
حامد بازدید : 3322 چهارشنبه 07 دی 1390 نظرات (35)

خانم قدسیه آبشناس که کاندید نمایندگی مجلس شده اند- درسال 1347در شهرستان زابل بدنیا آمدند دوره تحصیلات مقدماتی دراین شهر گذراندند . ایشان وارد دانشگاه زاهدان شده و در رشته مدیریت با مدرک کارشناسی فارغ التحصیل شدند. و بعد از آن دوره ی تکمیلی تربیت را  در همان دانشگاه زاهدان باموفقیت گذراندند وسپس به استخدام آموزش وپرورش درآمدندوبه عنوان دبیریکی ازاعضای خانواده ی بزرگ فرهنگیان شده وبکار تدریس دردبیرستانها پرداختند. همزمان خود نیز ادامه تحصیل داده و از دانشگاه کرمان دررشته ی حقوق زنان مقطع کارشناسی(فوق لیسانس)

فارغ التحصیل   شدند.

خانم آبشناس پس از دریافت مدرک کارشناسی ارشد بمدت دوسال در دانشگاه آزاد به امر تدریس مشغول شد.همسرایشان آقای احمدعلی عالی نام دارد که در کسوت قاضی دادگستری-  سالها به مردم خدمت کردندو نهایتا در این حرفه به درجه بازنشستگی نائل آمدند.پس از بازنشستگی در قضاوت – بعنوان وکیل پایه یک دادگستری به حرفه ی وکالت مشغول میباشتد.

خانم قدسیه آبشناس بهمراه خانواده از سال 1377به گرگان آمده وساکنشدند.و از همان سال کار تدریس را در دبیرستانهای گرگان ادامه دادند.فعالیتهای اجتماعی ایشان بسیار است.لازم به ذکراست که خانم آبشناس دودوره کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیزشده اند.باراول درسال 1383بود که باتوجه به کاندیداتوری همسرشان – تبلیغات را رها کرده و بنفع همسر خود کنار رفتند. دومین بارنیز انتخابات سال1387 بود که بزرگان و ریش سفیدان طوایف صلاح را در این دیدند که از دکتر ناصری و خانم آبشناس یکنفرحضور داشته باشند.که خانم آبشناس با بزرگ منشی به رای بزرگان طوایف احترام گذاشتند وازکاندیداتوری کنار کشیدند.

این درحالی بود که شواهد وقرائن حاکی از آن است که شانس انتخاب شدن ایشان بالا بودو در بدبینانه ترین قضاوت دردوردوم انتخابات با یکی از آقایان رقابت میکردند.کاری که خانم

قدسیه آبشناس انجام دادندازهرکسی ساخته نیست و دلی دریائی میخواهد و قلبی آکنده از حب ایران وتمایل فراوان به خدمت هموطنان.قسمت اول ماجرای1387وحکمیت ریش سفیدان- با پذیرش پیشنهادبزرگان ازسوی خانم آبشناس بخوبی و بموقع صورت پذیرفت.

واما قسمت دوم آن پیمان نانوشته و اخلاقی این بود که آقای دکتر ناصری دردوره بعد(همین دوره ی 1390)وارد عرصه نیزنکنند تا میعاد وپیمان خود بابزرگان و ریش سفیدان رابه محترمانه ترین شکل عمل کند.ولی متاسفانه تاکنون که به زمان رای گیری نزدیک میشویم ازعهدو پیمان آقای دکترناصری خبری نیست شاید میخواهنددقیقه 90اقدام کنند.

و اما بعد – خانم قدسیه آبشناس درسال1386بعنوان کاندیدای مستقل وارد عرصه رقابتهای انتخاباتی شورای شهرگرگان شدندکه با توجه به تبلیغات کم و محدود توانستنداز بین 159نفر

رتبه خوب و قابل قبول (نوزدهم) را کسب کنند.دوستان توجه داشته باشند که ایشان یکی از سه خانمی است جهت کاندیداتوری مجلس ازگرگان وآق قلا برای نمایندگی مجلس ثبت نام کرده اند با توجه به لیاقت و شایستگی و داشتن روحیه مضاعف برای کار و خدمت به مردم و انقلاب - قرائن وشواهد گویای آنست که اولین رای مردم فهیم گرگان- ما سرکار قدسیه آبشناس میباشد.

به امید پیروزی ایشان درانتخابات با حمایت یکایک شما عزیزان برای تمامی شهروندان گرامی آرزوی تندرستی دارم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهری در تاریخ 1348/10/11 و 17:25 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من

این نظر توسط جوجه در تاریخ 1348/10/11 و 13:31 دقیقه ارسال شده است

آبشناس اوله

این نظر توسط جامی در تاریخ 1348/10/11 و 14:44 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط عامری در تاریخ 1348/10/11 و 14:27 دقیقه ارسال شده است

سلام آقای حامد
تبیغات در عالم حقیقی تمام شد ولی در اینجا میشود ادامه داد.اذا با خسته نباشید به شما
لطفا ادامه بدهید حداقل تا پس فردا
متشکر

این نظر توسط باغانی در تاریخ 1348/10/11 و 14:54 دقیقه ارسال شده است

ما سبزواریهای مقیم گرگان چون دیگر

شهروندان گرگانی به خانم آبشناس

رای میدهیم


این نظر توسط دلنوشته هاي ماباهم در تاریخ 1348/10/11 و 9:38 دقیقه ارسال شده است

چون کوه به آبشار می اندیشم////پاییزی ام و بهار می اندیشم///از هر نَفَسَم جوانه ای می رویَد///این گونه به روزگار می اندیشم////سلام خوشحال ميشم باهم تبادل لينك كنيم منو با عنوان "دلنوشته هاي ماباهم" و آدرس www.mabaham.ir لينك كن بعدش بيا به سايت ما و لينك خودت رو ثبت كن ( تو قسمت لينك هاي دوستان ).تبادل لينك اتوماتيك مي باشد يعني اگر لينك مارا به وبلاگ تان اضافه كرده باشيد لينك شما بصورت خودكار تاييد خواهد شد.پيروز و شاد باشيد

این نظر توسط مهدوی در تاریخ 1348/10/11 و 23:41 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز سلام
درباره همایش چندصدنفری شنبه شب هم بنویس
از عظمت آن همایش و سخنان خوب آبشناس

این نظر توسط ک- ج در تاریخ 1348/10/11 و 16:05 دقیقه ارسال شده است

خانم قدسیه آب شناس
نماینده اول گرگان

این نظر توسط حیدری در تاریخ 1348/10/11 و 22:19 دقیقه ارسال شده است

بله جانم آبشناس اولهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1348/10/11 و 21:45 دقیقه ارسال شده است

چون حامد میگه پس ایشان نماینده اول گرگانه


کد امنیتی رفرش
نماینده مردمی


سرکارخانم آبشناس

درباره ما
Profile Pic
ین وبلاگ توسط عده ای از فرهنگیان ،پرستاران ، باز نشتگان ، بازاریان ، کشاورزان ، جوانان ، دانشجویان،بانوان و ......... منطقه گرگان و آق قلا به سبب حمایت از سرکارخانم قدسیه آبشناس کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه اندازی شده است و هیچ ارتباط قانونی باخانم قدسیه آبشناس ندارد. این وبلاگ مکانی برای ارائه نظرات ودیدگاهها میباشد زهی سعادت که شما عزیزان همراهمان هستید . از نظرات صائب شما دوستان بهره خواهیم جست و در جهت رفع کاستی ها این وبلاگ اقدام .خواهیم کرد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 92
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 329
  • بازدید کلی : 18,894